Prangli saarel 5.-7. juuli 2022

1. päev

Sõitsime Sirjega kell 9.15 Tartusse. Kell 10.30 jõudsime Tartu bussijaama, kus saime kokku Alli ja Taimiga. Edasi hakkasime sõitma Taimi autoga Leppneeme sadamasse.

Kosel tegime söögi - joogi - WC peatuse.

Tund aega varem jõudsime sadamasse, kust edasi läks sõit praamiga Wrangö.

Ülesõit kestis tund aega.

Ülesõites jõudsime Kelnase sadamasse. Sadamast laenutasime jalgrattad ja sõitsime ööbimiskohta - Praaga talu.

Talus võttis meid vastu peremees Iivar, kes tutvustas meile kõike vajalikku. Kui küsisin hommikusöögi aja kohta, siis tuli see talle üllatusena (ta polnud kursis, et meile lubati ka hommikusööki).

Panime asjad tuppa.

Edasi otsustasime sööma minna. Sõitsime ratastega ja vaatasime mööda minnes, mis kellani pood lahti on ja mida pakutakse Prangli saare - restos. Kuna resto oli reserveeritud, siis tutvusime ainult menüü ja hindadega. Sööma läksime sadamasse, kohta nimega ...

Pärast sööki otsustasime ööbimiskohast minna jala randa. Peremees püüdis seletada, kuidas kirikusse sisse vaadata saaks ja kus võti on, aga sel korral meil see ei õnnestunud.

Pärast jalutuskäiku mängisime õhtul veel väljas istudes täringuid ja nägime vikerkaart.