Prangli saarel 5.-7. juuli 2022

2. päev

Hommikusöök oli kell 9. Kuna perenaine oli mandril, siis pidi peremees hommikusöögiga ise hakkama saama. Menüüs oli muna ja peekon, heeringas, värske ja hapukurk, leib, sai, merevaik, oliivid ja loomulikult kohv. Kõik oli maitsev ja võib öelda, et peremees sai kenasti hakkama.

Pärast hommikusööki leppisime peremehega kokku, et sõidame 10.30 Aksi saarele.

Paat oli Kelnase sadamas.

Aksi saarele tegime tiiru peale. Peremees otsustas meile giidiks hakata. See oli väga tore, sest ta oskas põnevaid jutte pajatada.

Nägime ....

Sauna

Labürinti

Tuletorni

Linnu mune

ja linnupoegi

Järve

Tagasiteel saime vihma nii taevast kui ka merest. Paat hüppas nii kõvasti, et lõi vett näkku. Sadamasse jõudes, käisime söömas ja siis läksime "koju".

Ratastega koos saime ka digigiidi. Kuulasime, mis kohti tutvustatakse ja mis nende kohta räägitakse. Osad kohad ja objektid olid meil juba nähtud ning otsustasime, mis kohti tahame veel näha. Võtsime siis jälle rattad ja läksime. Nägime veel ...

Kaherealist tähtmootorit BMW 801 (lennuki rusud)

Punast kivi

Surnuaeda - Eestirand

Gaasilätet

Päikesekella

Kotkakivi

Õhtusöögiks tegi peremees meile praetud lesta ja selleks ajaks oli kodus ka perenaine, kes keetis kartuleid ja tegi juurde salati.